Univé contact

Elk jaar is het weer zo ver: in de donkere wintermaanden moet u weer gaan denken aan het nieuwe kalenderjaar. Wat gaat u op persoonlijk vlak veranderen, wat zijn uw goede voornemens? Maar ook: wat gaat er financieel en zakelijk voor u veranderen? Het uitzoeken van een goede zorgverzekering hoort zeker bij de laatstgenoemde zaak. Ieder jaar weer zijn er andere zaken wel of niet inbegrepen in de verschillende verzekeringspakketten. Elk jaar bent u weer bij een andere maatschappij voordelig uit. Waar let u dan op als u een nieuwe zorgverzekeraar kiest? Op de vergoedingen natuurlijk, maar ook op de service. Als bij Univé contact leggen gemakkelijk gaat, dan is dat een groot voordeel voor een verzekering bij dat bedrijf.  

Voordeel van Univé contact 

In tegenstelling tot vele andere verzekeraars is het met Univé contact opnemen erg makkelijk gemaakt. Dit heeft onder andere te maken met de instelling van het bedrijf: het heeft geen winstoogmerk. De service naar klanten staat dus voorop, en daar hoort Univé contact ook zeker bij. U kunt telefonisch contact opnemen bij het kantoor dat bij u in de buurt zit, maar u kunt er ook gewoon even langsgaan. Ook is het mogelijk om uw kwesties per e-mail te bespreken met een medewerker van een Univé contact centrum. 

Met Univé contact opnemen: persoonlijk 

Gemak staat centraal in de klantensevice van deze verzekeringsmaatschappij, maar ook de persoonlijke manier van service bieden is erg belangrijk. Lang niet bij alle verzekeraars kunt u langskomen op het kantoor en kunt u een afspraak maken met een medewerker als u met een wat uitgebreidere kwestie zit. Er is tijd en aandacht voor u als klant, en makkelijk met Univé contact opnemen hoort daar ook zeker bij. Als u voor dit bedrijf kiest, dan kiest u voor aandachtige service op maat. 

Lees meer : http://deklantenservice.nl/bedrijven/unive-contact/